Eelmisest Kairoskäigust meenub 20-realine liikluskaos kesklinna suurematel tänavatel. Kui üle tänava hakkasin minema, jõudis liikluslaviin minuni, seisin keset teed, ja mõlemas suunas, (minust mõlemalt poolt) kihutasid minust 1 cm. kauguselt mööda kõikvõimalikud signaalitsevad liiklusvahendid.
Seekord tulin samuti liinibussiga. Vaja teha suveks india viisa. Metroo on super pikemate vahemaade läbimiseks. Pilet maksab vaid 1 LE (u. 11 eurosenti). On tavalised, ja naistevagunid:
Tavalises õnneks pakuti mulle istet- olin selja valusaks istunud Hurghada- Kairo bussis, kuna just minu pingi ees oli pinkide vahekaugus eelmisest pingireast üliväike.
Linnakeskuses on 100-aastased väärikad koloniaalstiilis hooned:
Selles piirkonnas asub ka u. 100 hotelli ja samas suurusjärgus hosteleid. Minu broneeritud tuba asus samuti siin, hinnaks 8 euri/ööpäev. Täiesti puhas ja mugavustega. Omajagu tekitab pahameelt umbes poolte egiptlaste soov välismaalastelt kõiges topelthinda küsida. Nii toidu, puuviljade, kui ka kõige muu osas.
Kairos olevat juba 30 miljonit elanikku! Ja uus uudis on see, et tahetakse ehitada uus pealinn kõrbesse.
Seekord tulin samuti liinibussiga. Vaja teha suveks india viisa. Metroo on super pikemate vahemaade läbimiseks. Pilet maksab vaid 1 LE (u. 11 eurosenti). On tavalised, ja naistevagunid:
Tavalises õnneks pakuti mulle istet- olin selja valusaks istunud Hurghada- Kairo bussis, kuna just minu pingi ees oli pinkide vahekaugus eelmisest pingireast üliväike.
Linnakeskuses on 100-aastased väärikad koloniaalstiilis hooned:
Selles piirkonnas asub ka u. 100 hotelli ja samas suurusjärgus hosteleid. Minu broneeritud tuba asus samuti siin, hinnaks 8 euri/ööpäev. Täiesti puhas ja mugavustega. Omajagu tekitab pahameelt umbes poolte egiptlaste soov välismaalastelt kõiges topelthinda küsida. Nii toidu, puuviljade, kui ka kõige muu osas.
Kairos olevat juba 30 miljonit elanikku! Ja uus uudis on see, et tahetakse ehitada uus pealinn kõrbesse.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar